חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גינה עם בריכה

יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם בשנים האחרונות את הגינה האידיאלית מבחינתם שלשמה הם בנו בית עם חצר, והיא גינה עם בריכה. למען האמת, גינה כזאת יכולה להיות בהישג יד של אנשים רבים יותר משום שהעלויות קטנות ככל שעושים שימוש נכון ונבון יותר במשאבים. חברת Rich גני יוקרה מבטיחה לכם את המומחיות שלה כדי לבנות לכם גינה שיש בה בריכה מהסוג שיכול להתאים לכם, למבנה החצר ולתקציב שלכם. הצמחייה והאלמנטים שסביבה יהיו בדיוק כפי שרציתם שתהיה, בתוספת אמנות העיצוב של המומחים.

מה תוכלו לקבל מהמומחים בבית שיש לו גינה עם בריכה?

ראשית, תכנון טוב ואופטימלי של שטח הגינה ושטח הבריכה, מותאם לצרכים שלכם ולמימוש כל הפוטנציאל של החצר שלכם. ניצול מרבי של כל מטר שעומד לרשותכם.

בריכת שחייה או בריכת נוי שיתאימו לתקציב שלכם, לסגנון העיצוב שלכם ולמגבלות השטח והמבנה של חצר הבית. בריכות נוי אפשר לבנות גם במרפסות ובפנטהאוזים בטכנולוגיה עדכנית ובשיטות בנייה חדשניות.

קבלו ייעוץ מאנשי החברה כדי להבין כיצד תוכלו להוסיף לבית שלכם גינה עם בריכה שיהפכו את הבית שלכם למרהיב ביופיו ויוקרתי ביותר.

עיצוב בריכה מכל סוג ומכל חומר, שקועה או גבוהה, מחומרים כמו קרמיקה וחומרים מתקדמים שונים, הכל לפי התקציב והסגנון שלכם.

בריכות שחייה עם משטחי שיזוף והתרגעות, בריכות עם מדשאות או חורשת עצים, רחבות ושבילים או פינות ישיבה, הכל אפשרי ומותאם בדיוק לצרכים שלכם. 

תכנון גינה עם בריכה לבית בפרטי

חצר שיש בה גינה עם בריכה היא חצר שיכולה להתאים לבית פרטי, לבית נופש, למבנה ציבורי או לדירות שיש להן מרפסת גדולה מספיק והדיירים רוצים להוסיף את האלמנטים האלה לעיצוב הדירה. היום אפשר להוסיף כל דבר לדירה במגבלות הפיזיות אבל עם דמיון אמנותי ועיצובי וידע של מומחים תוכלו לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים גם במקום שהכי פחות חשבתם שיכול להתאים לכך. גינות מעוצבות שיש בהן בריכות נוי יכולות להיות בכל מקום, וכפי שאנחנו יודעים אפשר לבנות בריכות שחייה גם על גגות. התייעצות עם אנשי המקצוע של החברה פרוס לפניכם את כל האפשרויות כיצד להפוך את ביתכם ליוקרתי.

תפריט נגישות