חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב והקמת גינה פרטית

לכל בית פרטי קיימת חלקת אדמה שאותה אפשר להפוך לחלקת האלוקים הקטנה שלך.

הקמת גינה פרטית כוללת בתוכה אלמנטים רבים ומגוונים כגון: בריכות שחייה, מערכות ספא וסאונה, מטבחי חוץ ופינות BBQ, אזוריי ישיבה שונים ושבילים המחברים בין החללים השונים.

עצי פרי בוגרים מהווים שלד לגינה ומעניקים נוף עליון לבית וצל לפינות הישיבה והשבילים. הצמחייה עוטפת את החלל הנמוך של הגינה ומכניסה בו צבעים וריחות נפלאים עד אין סוף. 

כמה נקודות חשובות שיש להקפיד עליהם בעת הקמת גינה פרטית: חשוב מאוד להקפיד על האדמה החדשה שתהיה נקייה מעשביה, ושתגיע מעומק של לפחות 6 מטר. ניקוזים ושיפועים חשובים מאוד, על מנת שמים לא יעמדו ובכך יגרמו לריקבון בשורשים. עוד נושא חשוב הוא תכנון נכון של תאורת הגינה, מצד אחד שתהיה תאורת אוירה, מה שאומר להשאיר את הלילה, ולהאיר רק את הגינה. וצד אחר תאורה חזקה שתספק אור חזק לאזורי ישיבה, שולחנות האוכל והאלמנטים השימושיים.

תכנון מוקדם יחסוך כסף רב ועבודה מרובה בעת הקמת הגינה: ככל שנדע להכין את ההכנות הדרושות להקמת הגינה מבחינת תשתיות: חשמל, מים, גז, ביוב, ניקוז, שרוולים ומעברים. נגיע אל היעד הסופי בקלות.

החומרים השימושים ביותר בעיצוב והקמת גינה פרטית: עץ ,אבן, אלומיניום ונירוסטה, הם השכיחים ביותר. לעץ והאבן שימושים רבים כגון: רצפות דק, פרגולות, ריצופים באבן טבעית, סלעים שונים, אדניות אבן ועץ, ועוד ועוד. אלומיניום ונירוסטה מתחבר יותר לבתים בסגנון מודרני, הקווים הישרים. העץ והאבן מתאימים יותר לסגנון הכפרי, הטבעי.

הקמת גינה פרטית בכל תקציב: במידה ואין תקציב מספיק לכל הקמת הגינה. הדבר הנכון הוא להכין את האזורים עם כל ההכנות הדרושות לאתו אלמנט. לדוגמה: אם כחלק מהתכנית קיים מטבח ואין אפשרות כלכלית לעשות כעת, הדבר הנכון הוא לקבוע את מיקומו, גודלו ומה הוא כולל. ולהכין עבורו תשתיות כמו: גז, מים, ניקוז, חשמל וכן הלאה לאלמנטים אחרים כמו ג’קוזי וכיוצא בזה.

איך בוחרים את האדם/ החברה שתבצע עבורך את הקמת הגינה: הדבר הראשון זה תיק העבודות שאפשר לראות באתר, מכאן צריך לדבר עם לקוחות שכבר עבדו עם אותו אדם/ חברה, לשאול על לוחות זמנים, אמינות, רצון טוב ואהבה לעבודה, כי בלי אהבה למקצוע הזה לא ניתן להגיע לתוצאות טובות.

ריץ’ גני יוקרה מומחים בעיצוב, ביצוע והקמת גינות פרטיות על כל פרטיהן, כבר למעלה מעשרים שנה שאנו עוסקים בתחום. ידע וניסיון מוכח. שאל את מי שכבר עשה.

תפריט נגישות

במה נוכל לעזור?